jag kommer aldrig att glömma

Okej, du var en av dem bästavännerna jag haft. Och nu vad fan har hänt. Vågar du inte snacka med mig i verkligheten eller? du skriver ut allt på bloggen. Vi började träffas för länge sen, vi hade våra stunder, moppeturen, cykelturerna, landet,ormen,lövsta, aa du vet vad jag menar. Men nu känner jag gråten i halsen. Tycker att det är synd att du blivigt såhär. svårt för folk att veta det, eftersom dom inte känt dej sen du va den underbara patricia. Du bjöd verkligen på dig själv. Men nu är jag ute på hal is och vet inte vad jag ska ta vägen, ska jag sitta kvar här och stanna och vänta på att du ska vänta tillbaka och komma till min nivå igen? förstå vad jag pratar om? önskar du kunde. Tiderna vi delat va bra. Men du sitter säkert och skrattar åt inlägget och skiter fullständigt i allt. Vet inte exakt vems fel det är. Trodde fan att bråken bara är kapitel utav en lång bok. men det verkar vara slut nu. Nu kollar vi inte äns på varandra, minns inte äns sista gången jag såg dej i ögonen. Att folk säger att jag säger att du är en HORA, hur fan kan du tro någonting sånt. Ärligt talat känner du inte mig lite bättre än så? det är sorgligt att det ska sluta såhär..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0