sovdags.. :(

Tjaaa, nu ska jag dra mig till sängen. Är pigg men måste sova lite nu. ska nog sätta på en film och kolla lite. Tills jag blir trött. Men min dag har det inte hänt så mycket roligt förutom att jag ida o pat va i trollboda ida skulle hämta sitt löshår vilket gick åt helvete för - - - - - - vägrade lämna tillbaka de. Så patricia fick väll allmän damp så det sluta med att vi ringer henne. men slutar med att jag snacka med nån jävla hanna .. -.- blev pissed off så jag la på luren. Så vi sket i löshåret och aa.. sen har jag varit hemmas ida med patricia vi chilla nog bara .
Men puss på er och ha en underbar natt eller vad de nu blir. Puss !

" var de tvunget att bli såhär? va jag tvungen att bli så kär?
  älskar ju dig och förlåt för dehär glömmer dig aldrig och vem du är.. "



hah, aww så glad jag kan bli :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0