im a rockstaaar !

Tjaaaaaaaa! :D:D

Nästa vecka på tordag-söndag ska jag dra till kläppen. Kommer bli jävligt kul känner jag. Sen på måndagen där ska jag ju till praon. Fan vad naajs mitt liv är just nu !
WOHOO !
ikväll ska jag ut en stund och vara med älsklingen.

Puss på er och ha en bra kväll. sen ska jag plugga nu för har provet imorgon! kommer säkert gå säämst. Nej se det posetivt! mååååste klara det här.. plugga plugga PLUGGA är de som gäller. Satte på lite mozart som oscar gör när han pluggar, HAHAHAHAAH. fan vad irreterande det var. Dissekerade ett kalv hjärta idag. myyyyss... :)

puss på er en gång till. LOOOOVE!

Var med den här lilla sötungen också! :D
och vi gjorde nått i sumpan som kostade 22 kr för mig 25 kr för sofia
hmm, VI KÖPTE GOOODIIIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0