fuck you, fuck you very very muuch ! :D

som ni alla som vet vad som händer runt i mitt liv vet att mitt liv är nere som fan just nu. Alla vänner försvinner, alla klagar på allt jag gör. Kan inte bara folk komma vara ärliga och stanna kvar i mitt liv?
Glider ifrån men folk, bråkar med vänner, känns som alla bara vänder andra kinden till just nu.
Typ som alla bara sitter och tittar på vad jag gör för misstag, bara tittar på vad jag gör som känns så rätt för mig, som är så fel så de kan bli. Det är mycket jag gör, det är mycket jag gråter över, det är mycket jag gör av allt och lite till här på jorden. men just nu pallar jag inte ta mer skit, jag gör som jag vill och känner för. Vill bara ha sommar, vill bara ha allt perfekt. det är mycket jag vill. Hah, jajjemen så är det. och jag väljer inte att gå efter någons annans fotspår. jag gillar att göra egna, det är så jag är. så gå efter och klaga på att jag gör, gör det. Men det är bara bortkastad tid.. "så fuck you , och lev ett bra liv gumman."


Tja. sitter nu och gör ingenting, bara chillar. vet faktiskt inte vad jag ska hitta på idag faktiskt. blir väll någonting roligt eller någonting tråkigt. Känns som min dag blivigt ganska lyckad. Eller heeelt fail, men puss på er och ha en bra dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0