..

tjaaa, skulle egentligen blivigt träning ikväll men pappa fyller ju år idag så att jag stanna hemma o gratta honom. det blev jätte god mat med chocklad pudding och grädde som joakim o jesper gjorde. jätte gott!
Sen satt vi och prata om gamla resor till grekland och allt, ååh vad jag saknar! Va så jävla kul när cecilia väcke mig varje morgon och jag blev så sur men nu idag tänker jag fan vad bra att hon väckte mig, då fick jag två timmar extra att sola, varje dag ! hur bra är inte det, haha tack cecilia. Sen så ska jag och farmor gå på en rättegång och kolla hur det går till är lite nyfiken faktiskt, så vi ska kolla någon dag på lovet :) ska bli kul, tror ja.
men nu ska jag faktiskt chilla lite, inga läxor. Skööönt. Puss o kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0