en text från hjärtat

Minns du vad vi bestämde till nyår? nej förmodligen inte. men jag minns de, och det blev aldrig så långt. Men lyssna jag vet att du redan vet men du måste lyssna på mig även fast du aldrig kommer göra de. så saknar jag dej mer än allt och vill fan ha dig tillbaka. Har försökt att släppa taget men det går fan inte, vet inte hur jag ska sluta ha dig i mina tankar varje kväll, i varje dröm, i varje buss, i varje hus. Spelar ingen roll vart jag är, finns du alltid kvar i mitt huvud. fattar inte hur allt kunde bli så fel. Men har fan tappat räkningen efter hur många gånger jag gråtit för dig,gångergråtit för dej, bara för jag saknar dig. Jag ber dej inte komma tillbaka, men fan vad jag saknar. Har hört din röst två gånger om inte 3 gånger efter allt tog slut efter bara en månad. Men önskar att jag skulle kunna kalla dej för min iallafall ett tag, önskar jag skulle kunna hålla dig i handen, eller hålla om dej som förr. Du var den som gjorde mitt leende på läpparna, du var den som gjorde mig hel. Berättade allt för dej. men det var som någon bara klippte av bandet mellan oss. tre månader och 9 dagar senare kommer jag med en text. jag vet att det är konstigt att jag skriver det nu, men jag var kär de va jag. Bara önskar att allt skulle kunna bli som förr igen..

Inte många vet vem jag talar om. men dem flesta vet. och nog han.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0