bilder





Hahaha, bella & frida humor!

bella och frida ska inte laga mat i framtiden tror ja..


Bella & marina


På nått sätt hamna frida på golvet.

och en minut senare utanför dörren , HAHAH!

I liften

Lite sliten..


Högst upp på kullen är jag sen kommer jag efter han i grön jacka. Det är jag i röda byxor och blå jacka!
Hahahah, Man ser inte så bra för frida typ ramla nästan, tror ja. men men :) en film på att jag inte banga på att åka skidor!



Godmorgon! ,Jag har iofs varit vaken typ två timmar har duschat och kollat på tv. Skön morgon idag ska jag se fall jag får tag på mamma angående piercing ska se fall vi kan försöka göra den idag efter hon jobbat.

men nu fick ni massa grejer från stöten. Låten i början skicka frida till mig lyssna på den hela bussresan.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Barnbacken ?

2010-03-08 @ 13:10:26
URL: http://tomuchlovewillkillyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej röd faktiskt..

2010-03-09 @ 20:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0