vi var bästavänner men det förändrades snabbt för dig.

nu ska jag tala precis som jag vill.
Jag och denna pojke blev as bra vänner, berättade fan det mesta för varanndra. Men så fort nu när det kommer någon som är bättre än mig, så dissar denna kille direkt, trodde verkligen inte att du skulle bli en sån. NÅGONSIN. visade nog aldrig hur mycket du betydde för mig. Men jag saknar att ha dig runt om på mina vardagar, jag är inte längre din bästavän, men du är faktiskt min. Vill fan att allt ska bli som vanligt. Men nu när du hittat bättre försvann du med vinden. Hann inte se hur snabbt du försvann. imorgon slutar skolan. vad händer då ? tappar kontakten helt ? förmodligen vet inte han att det är han jag pratar om men det gör jag, och fattar inte hur en sån som du kan svika så jävla hårt. Jag har fan inte gjort något fel. Nu har du bränt upp din enda chans. nu finns det ingen chans 2. inte den här gången. har insett det nu, du dissar andra när du hittar bättre. tack känns verkligen bra. Allt du sagt till mig, känns som allt var helt på låtsas. litar inte ett dugg på dig längre. känns inte som jag känner dig längre. du var en del av mitt liv. men du tåg snesteget åt sidan och tog dig ur, var det det här du ville? grattis du lyckades verkligen.


Kommentarer
Postat av: filip :D

finns ju ingen bättre än dig :o

2010-06-09 @ 16:03:52
Postat av: bella

ska jag ta de där posetivt eller negativt?? (A)

2010-06-12 @ 23:47:25
Postat av: filip :D

positivt :) om du nt finns nån bättre än dig då är du ju bäst :D

2010-07-08 @ 18:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0