precis

oturen har verkligen träffat mig idag. Har verkligen inte haft en bra dag. Förutom en sak, den pojken tog min nivå från botten till toppen, den pojken gav mig en riktig kram, den pojken är jävligt känd. Tack för du lös upp min dag - Cimon från paradise hotell. Och tack ida, lite tur i oturen hade vi endå. men asså min otur är så jävla otrolig. Längtar bara tillsjag drar utomlands ifrån sverige. 15 dagar kvar, snart 14 dagar efter kl 12. Men blir ingen bloggning förren på söndag, drar ut på landet vilket blir sjukt jävla skönt.
Ni får ha en bra helg. Puss och kram



Saknar tiden då allt va hur bra som helst.
När den där bilden togs, hade jag fan ingen otur.
Inte min dag idag asså. Hjälp mig någon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0