IDA, grattis på 15-årsdagen

Idag är det så att mina vackra vän Ida fyller år idag ! Tyvärr kommer inte jag kunna träffa henne för ska ut till landet innan jag ska till turkiet med cecilia och pappa. Men IDA BORELIUS grattis på födelsedagen !

Inatt blir det så att jag och cecilia ska tälta! sen imorgon drar vi till hässelby hem till mig sen vidare ut till landet. så jääävla underbart där ute! Så najs kommer det bli, sen ska det bli bra väder också.. tror jag. hihi
Men just nu suger vädret jag och cecilia ba LÄÄÄNGTAR tills vi drar utomlands! Ska bli så sjukt najs. cecilia drar till spanien på gran canariadkpeksöl (stavning??) haha. jag drar till turkiet. Kommer bli så grymt kul. Har lovat mig själv att FÖRSÖKA dra ut och springa minst en gång på stranden. HÖHÖ.. se hur de blir med den saken, men sa iallafall FÖRSÖKA ! cecilia städar jag bloggar, men nu ska jag dra. Förmodligen ingen bloggning för mig. för när ja kommer hem från landet ska jag packa till turkiet. Så ha det suuuper bra !!


En bild för typ ett år sen! Om inte två ?! ingen aning (a)

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

kommer sakna dig bella ! <3

//Alexsandra :)

pusssssss

2010-06-17 @ 10:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0