bilder

halloj! :D

ska in till stan om ett tag o möta ida. vaknade av sms. alltid lika kul , haha !
nej. men får se vad som händer fall jag åker tillbaka tll haninge eller stannar i hässelby eftersom jag ska endå åka dit imorgon för att packa. sen på torsdagen .. DÅ åker jag & alexandra ner till västkusten på morgonen. ska bli hur najs som helst !! :D
men finns inte så mycket att säga ! men puss o kram


<3

mamma o jag i våras.

 

 

Mamma och jag sommar -10

lilla jag !

jag på långholmen

Mamma o jag för HELA två år sen !! om inte mer??


Kommentarer
Postat av: Susanne

Min söta, underbara, goa, fina tjej. Jag är så stolt över dig. Älskar dig massor! Massa mys bakåt och ännu mer framåt. Här har du alltid ett hem fyllt av kärlek, lugn och ro....bara att komma när du vill, hur du vill. Och vi ska nu se till att dina betyg rockar nästa år. Tillsammans. Precis som din MVGsyster <3. Nu ska du också bli det serru. Jag ska hjälpa dig också. Nu ska du också nå dina drömmar för du kan bli och göra allt du vill. Puss från mamma

2010-07-18 @ 13:32:09
Postat av: fille

jag ville också ha mvg :(

2010-07-31 @ 22:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0