BELLA- inte en dansare.. ja jag erkänner..

 WAKA WAKA EY EY !

hahah, TACK för en underbar kväll med sofia & milad. + En underbar dag med sofia och romina !

Haha, fan hur najs som helst först va jag romina och sofia och badade på nälsta badet. va hur najs som helst vi motionsimmade iallafall ! känner mig liiite duktig endå.. Sen en härlig kväll med sofia först, sen kom milad vi lagade mat. självklart ska jag ta hand om det ENKLASTE men failar.. :( men han tyckte de va gott de va huvudsaken. hihi

Men vi har även tagit lite bilder idag. jag och sofia så hon skickar förmodligen dem till mig någon gång.
Haha. men ska sova snart. ska fixa min bikini hos farmor imorgon. Den gick ju sönder i turkiet ! så jääävla synd!

men puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0