turkiet


jag saknar sommaren! på mitt land och allting! det var nog en av dom bästa sommrarna i hela mitt liv.
Guuush vad jag saknar!

På bild jeppe jocke viktor gurra längst bort! sen jag (till vänster) sen sofia som nästan är uppe på madrassen!.

Min allra bästa sommar minne var när jag och alexandra var på landet och sen så kaste vi ni vet en sån där bad boll sen blåser den iväg! självklart får jag simma efter den, Bland sjögräs och stenar sen fick jag äntligen tag på den. Jag simmar tillbaka med den kastar den till alexandra hon fick inte tag på den den blåste iväg igen jag fick simma som en dåre igen 100 meter till typ. Sen fick jag tillbaka den alexandra kom simmandes backom mig jag ba a ta bollen hon reagerar inte, Så jag kastar den sen tar hon den inte jag fick simma efter den yttligare en gång! HAHAH. jävlar förr var jag bara irreterad på den där bollen men nu? nu tänker jag jävlar vad jag kämpade för en jävla badboll. Fan vad patetiskt, men fan vad kul nu när man tänker tillbaka.

HAHA , det jag ville komma fram till är att jag saknar sommaren så jävla mycket. även fast vintern är mysig. Den 19 juni drar jag till turkiet alltså 23 veckor o 3 dagar!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: alexandra

det var jag som råka kasta iväg bollen -.-' !! inte cecilia .. jaa ..

2010-01-07 @ 19:06:26
URL: http://aalexkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0