Små ni är!

Yooo brooe!!
jag har faktiskt tappat tålamodet för dom där små fjortisarna nu, gick förbi en nu stog med nåra vid busshållplatsen och jag känner den där lilla flickan eller hon vet vem jag är och jag vet vem hon är osv. Sen så kollar hon snett asså omfg , jag ba asså jävla bitch sen gick jag. Asså seriöst, jag har fan fått damp på dem små, Deras föreldrar borde ta hand om ungarna, dom är för småååå. åhh.. -.-

Men jag kom nyss hem från skolan nu typ iallafall åt nyss en macka och ska snart ta och plugga lite, kan det mesta men nu måste allt bara sitta inne i hjärnan som rinnande vatten!

Japp men ha en bra dag så ska jag plugga lite.

Puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0