Plugg -.-,

ÅÅÅÅH jag skrev ett inlägg men var typ för snabb på nått så det typ togs bort! ååh blir sååå sur och irriterad jag som är så jävla trött också. Har precis pluggat så då är man också lite dålig med tålamodet kan jag berätta för er. Så jag är inte på bästa humöret nu direkt. Men får väll sätta mig framför tv:en efter allt eländigt plugg. Hittade en as bra sida för geografi grejen i skolan där man ska klicka på berg och floder, länder, huvudstäder och sånt där ni vet! as bra nu blir man bra jag fick as bra på floder till slut inte ett ända HELT fel! skit stolt hah , började med typ 25% höjde mig till 64%. Duktigt faktiskt. Men jag skulle varit med alexandra idag men hon "fick" typ inte (Hon hade inget busskort). eller jag vettefan. Aja nu ska jag kolla på tv ha det super!


Typ såhär trött är jag nu -.-'
sitter och dinglar och vill sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0