Photo..




Tjaaa!

sitter nu lyssnar på musik precis tagit lite bilder som jag redigerat för jag hade så jävla tråkigt! Men jag vet inte vad jag ska göra resten av kvällen nu.. Sitter nu och dricker "the" som pappa stavade det när han skicka sms till mig tyckte det var lite roligt så jag skrev det i bloggen också! Lite rolig som man är.
Asså jag kollade på Lottas kort på fb när hon var utomlands asså det var typ en "apa" som tydligen tog hennes lipsyl och grejer asså jag kan verkligen tänka mig lottas reaktion. haha det såg man på bilderna också. HAHA, som sagt jag vill också utomlands, bort från sverige skulle åtminstonde räcka!
Hahah, men nu ska jag inte skriva ett tråkigt jävla inlägg.
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0