mys kväll

Tjaaa era söta!

Nu är jag heeelt rastlös funderar på att bara sätta på en film och mysa har redan bytt om till mjukis kläder så det blir väll så att jag sitter och chillar ikväll. Är sjukt sugen på nått men vet inte vad, käkade typ grönsaker nyss asså FATTA grönsaker asså jocke ba oj det var ju ovanligt sen satt jag och åt tomater ni vet sånna där små grejer , hahaha! hur kul kan man ha det asså? man får ta och leta efter nått mer kul.
Juste det blev inge bio ikväll , eftersom det gick inte att reservera jag skrev det förr men tydligen på publiserades det inte -.- , tråååkigt.  Och på fredag börjar skolan!! :( jag måste plugga som faaan asså ni anar inte..

Men nu ska jag kolla på ice age 3 typ innan ska jag snacka med folk på msn och kolla runt lite på internet. Har inte gjort det på år och dar känns det som.
Puss på er !


Seeexi mama... höh noot !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0