mina tankar :)

HAHA, just nu sitter jag och skrattar åt mina tankar igår t.ex när jag satt och kollade på vilken film vi skulle se så säger sebbe nåt ; bla bla bla bla.... jag läser upp titeln på filmen som då heter ; skojar du eller?!? jag läser högt och så svarar sebbe ba; ääh neej ? jag ba ääh vaa ?? sen så han ba aa säger om de han sa jag ba men jag läste vad filmen hette asså jävlar vad vi skrattade asså!! sen så gick jag och sebbe upp och fixade vatten typ, och sen hör man jocke sjönga sen patricia jocke BAS röst patricia LJUS röst gemnfört med jocke asså jag och sebbe as garvade när vi hörde det asså fyyfaaan!! :)

Det är minnen jag sitter och tänker på nu, hihi :)
där fick ni mina tankar :)

puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha boken ? jag trodde du kolla på vilken film vi skulle se :P

2010-01-31 @ 22:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0