lista

- Har du pojkvän/flickvän? aa
- Är du kär? jaa
- -Hur tidigt stiger du upp? typ.. 7
- Vem/vilka vet mest om dig? alexandra tror jag
- Gillar du att slåss? Haha, på skoj men inte på riktigt inte min grej.
- Vad ska du göra ikväll? sova.
- Har du utländska föräldrar? nope,
- Var har du ont? I knät
- Är du bra på att måla? Haha, jaa proffs -.-'
- Vem kramade du senast? patricia eller marcus
- Vad längtar du till? Turkiet 2010!!
- Vad heter dina husdjur? Putte och någon konstig stavning på den andra
- Har du körkort? Haha, nej.
- Favoritgodis? Olika. men ska sluta äta godis
- Morgon- eller nattmänniska? nattmänniska
- Sparare eller slösare? hm slösare!!
- Har du några homosexuella vänner? I min värd är anton de :) men nej jag känner ingen.
- Bio eller promenad? beror på sällskapet.
- Är du kittlig? MM!
- Rädd för insekter? Japp, min största rädsla är insekter sen typ blod.
- Anser du att du är stark? Det kan man fråga vännerna, dom kan nog svara på de. men inser jag det själv så är jag jätte stark! :D


im in love with våran bubbelpool :)
Dagen efter julafton togs bilden.

Kommentarer
Postat av: Lia ☆ Keep it real

"Vad heter dina husdjur? Putte och någon konstig stavning på den andra"



Hahaha låter som du har noll koll på vad husdjuret heter, fan vad skön :P

2010-01-19 @ 08:45:09
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0