Kan inte sova!!

GAAAH, jag får seriöst typ panik jag är inte ett dugg trött jag kan inte sova heller. As jobbigt eftersom jag vaknade så sent idag så är det väll därför. Ska inte vara uppe för länge nu för snart börjar ju skolan! Asså jävla skit. jag har nog aldrig varit såhär pigg i hela mitt liv. Juste tidigare idag vid typ 00.30 så höll jag typ på att spy asså ärligt så jävla äckligt jag ba kände omg jag kommer spy . Pappa och catti sover vill inte väcka dom heller. Så jag fick hålla mig och nu mår jag inte alls bra.. Känns som jag kommer spy under natten eller nått. Kan inte spyan vänta till typ fredag när skolan börjar så kan jag spy då! perfekt.
Men jag ska väll typ lägga mig i sängen lyssna på musik och försöka må bra.

Godnatt på er!!



Bjuder på en mindre fin bild på mig, fast skit söt på sofia!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va mumsigt ! .. då vet vi xD haha du är för rolig :P

2010-01-05 @ 16:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0