i miss..




Someday-flipsyde, den väcker så många minnen asså. Sofia you know what i mean. Det har varit dagens drog-låt! Asså faan vad jag saknar den tiden vi lyssnade på den låten när vi satt i ***** med dom. asså ååhh. i miss..
Helt otroligt, den där låten. jag älskar den.



Heeej era söta!
Har haft en tuff jobbig dag idag. Somnade 22 igår! sov faktiskt många timmar inatt men har endå inte varit på humör. Mitt humör började komma typ nu! Men jag har varit i skolan idag sen kollat på tv och pluggat lite matte satt typ en och en halv timme gjorde inte änns typ 5-6 tal! det sög för jag förstå men endå fattar jag inte jag räknar på mitt egna lilla sett men det blir helt fel och svårt också. Så allt suger nu, Vill ha sommar vill ha lättare i skolan och och jag vill inte ha ont i mitt knä!! det gör så jävla ont när jag sitter ner och tar det lugnt! attans jävla skit..

Aja, puss på er!


hur blev allt så jävla fel mellan oss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0