hiss & diss

tänkte göra en lista på vad jag dissar och hissar. Får se hur det går!

Hissar!

1. Vintern, asså ärligt den är fan härlig om man har rätt kläder på sig. Tänk er det är inte alla som har snö som vi i sverige har! Visst det kan vara härligt utan snö men det är faktiskt rätt så mysigt att kunna säga vinter och tänka på snö. Inte många i t.ex turkiet som kan det ;)

2.Bloggar, asså tänk er alla dom där patetiska fjortisbloggarna, paow,dessie,kissie och dom mer "fina" bloggarna blondinbella och kenzas! Asså tänk hur roligt det är att läsa dom bloggarna speciellt fjortis bloggarna dom är ju sååå patetiska. Det är kul faktiskt att dom hänger ut HELA sitt liv på bloggen struntar i skolan vet inte vilken dag det är på veckan, festar endå. Tycker synd om dom!

3. Barn! asså tänk er små bebisar så jävla söööta! sså det är nog den sötaste tiden på en människa asså ärligt! Dom är verkligen otroligt söta och gulliga. Längtar fan till dagen jag har familj och barn.

Dissar!

1. Små fjortisar!! Asså seriöst kolla på dom! dom är typ 1.50 cm har lager med smink och har uggs och mjukis byxor. Asså man blir irriterad på dom Dom ska typ inte få ha smink för sina föräldrar föräns typ man går i 7an. yeah rignt ni tänker säkert men dudå ? visst jag hade smink men inte fan lager med fundation!

2. Lösa tröjor, asså det ska vara tighta och snygga som gäller! även om man är osäker på sin kropp tighta tröjor och snygga ska dom va! inte lösa

vad ska jag dissa nu `då??

3. jooo! desperata killar/tjejer, det är  nog det mest irreterande på killar/tjejer när dom är desperata ååh jag vill ha dig och jag vill vaa tsm med dej och du borde inse att jag är perfekt bla bla bla, BULLSKIT! om man inte gillar personen förståss ! in my ass,  du kan hitta en mycket bättre än en desperat kille/tjej!


Sådär härmade en tjejs blogg där med hiss och diss så hon inte nu blir skit sur, aja känner henne inte så ..

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0