hemma!

Mitt internet segar men fyfaaaaaan vilken rolig helg jag har haft! assåherregud pga att mitt internet dampar lägger jag bara upp typ två bilder. Jag har berätta mycket som har hänt där hos hanna. Hon och hennes mamma mötte upp mig på enköpings stn och vi åkte hem till dem. Jag och hanna snackade galet mycket om minnen hon jag och frida hade i arboga, så jävla kul de var, när dom lurade mig totalt och min ledare kom ut och mötte mig och när jag ramla ut genom fönstret och aa fiiifan vad jag och hanna skratta om allt det gamla. Men sen så åt vi senare på kvällen gick vi ut med mathias wictor och filip och vi gick hem till filip chilla där sen så åkte jag och hanna med en plastpåse ner för backen jiddrans jävar vad vi skrattade och ramla och blev alldeless snöiga! Men sen så dom cyklade nu på vintern!! ja jag blev sjutsad i typ 180 dom körde race gissa om jag var rädd och skrek. Sen så på morgonen efter på lördagen hade hanna match så jag kollade på den, testade spela lite efter matchen fy sjutton vad jag suuger. Aja sen på kvällen var vi med patrik och wictor. Stog och snacka med dom ett tag. Sen cykla dom hem vi träffa pauline och nån och snacka nåra minuter sen gick vi hem till hanna igen. Nu idag så har jag och hanna varit i uppsala, hon spela match sen så var vi där, åkte hemmåt sen senare fick jag sjuts till tåget och hanna till sin konformation. Nu är jag hemma och varit det ett tag eller jag var med patricia.

Men nu får ni bilder istället för snack.

Puss på er!!


Jag gjorde lite reklam för coka cola på bilderna också! :) hihi.


Coldplay-viva la vida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0