heeeeeeeelg!

Heeeej nu är har det varit en dag med klassen på nått konstigt tråkigt museum,Jag och sofia försov oss till kvart över 8 men sen så klädde vi på oss och typ skyndade oss aaas mycket. Sen hann vi till stan i bra tid och allt! Men det var sååå jävla tråkigt på museumet asså det var typ nån konstnär "dali" som hade målat och gjort konstiga konster. asså jag fattar inte hur folk kan åka dit frivilligt. Men den där grejen på museumet var klart runt 13 tiden tror jag. Typ jag, romina, lotta, sofia och julia C åkte hem till julia w och där var felicia också och sen kom typ hanna och malin ochså. Vi kollade på nån aaas läskig film kan inte stava den men" parmonal activity" (?) hahahah! Helt fel. men jävlar var jag blev rädd asså! värre än dom där the grudge och grejer´. I filmen hade personerna hade filmat själva och grejer asså fuck vad läskig den var!
Rekomenderar det till tjejer isåfall asså. Killar tycker nog den inte är lika bra men jag känske har fel.
Men får se vad jag gör ikväll. Tar det nog lungt ska ju "tagga" in för skolan höhö genom att sova typ.
Haha, puss på er o ha en suuuuper helg!

HAHAHHA, när alla körde mickeal jacksson moves.

Typ sådär !:D

Bror och lilla jag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0