godnatt!

Godnatt nu sötnoosar, provet gick nog inte så bra även fast jag pluggat.
men jag ska typ åka och köpa massa batterier snart till kameran hitta 3 stycken nu, så dem lär ju hålla upp till 50-70 bilder, + att jag använder blixt. Ska försöka att spara lite. men måste ha batteri till enköping när jag ska till hanna! Då ska jag ta bilder, hon spelar ju basket så jag ska kolla på två av hennes matcher en i enköping och en i typ västerås. Ska bli så himla kul att umgås med henne!
Men nu ska jag sova! eller försöka !

Puss & kram!


kolla vad min lugg blivigt lång nu, plus att jag var inte så sugen på att visa facet på kort idag, tagen för typ 13 minuter sen eller nått :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0