förlåt

Jag ska börja med att säga tack. Jag vet att jag inte varit den bästa man kan ha just nu, så förlåt för det och förlåt för massa annat jag gjort mot dig som varit egoistiskt och jävligt taskigt blivigt sur på dig fast det inte varit ditt fel, jag lovar i efter hand så ångrar jag mig som fan som bad dig att sticka! men jag kanske inte har den bästa tiden i mitt liv just nu, och du är en av de bv som jag haft. Du är en av dem som får mig att gå upp på morgonen, du får mig att palla alla svåra dagar. Ställer alltid upp, det gör många vänner men du gör det för mig, varenda gång. Även hur dum jag varit, jag vet att du bryr dig om mig men i vissa stunder så fattar jag inte att det verkligen är så. Jag har blundat och tänkt på alla stunder vi haft, och jag får ett leende på läpparna men även så känns det som jag kommer falla i gråt. Ibland sviker livet än riktigt hårt och man inte vet vad man ska göra. Tänk hur många fina stunder jag haft med dig, utan dig hade jag inte träffat den jag älskar idag. Du har fått mig att må bra, jag tror du själv vet vem du är. Jag har alltid haft dig på min sida du står bakom mig om nått händer och får mig att våga och få mod. Jag älskar dig för du är en sån jävla bra vänn och jag har bara inte insett det tillräckligt ända tills dagen kommer och vi bråkar, hur mycket jag egentligen behöver dig i mitt liv. Du gör så jag blir glad glöm inte det! Jag älskar dig för den du är, du är den bästa, vi har delat både gråten och skratten tillsammans. det sista jag vill är att förlora dej.







"för jag klarar mig fan inte utan dej"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0