covin vs bella :D

Heeeej era söta ungar :)

Jag har verkligen inte orkat blogga idag somnade även i typ en timme idag efter jag kom hem från skolan eller ja det var inga lektioner eller nått. Ni som vill se kan ju kolla min facebook hur det gick, romina skulle lära oss dansa till single ladys och sen så testade jag battla (stavning??) med Covin, jag säger bara skit vad jag garva! att dansa är så jävla fucking kul speciellt när man inte kan heller, asså jag tror jag kommer dö av garv varje gång jag ser dom videorna, dem här dagarna skit vad det har fått mig att tänka allt polisen sa igår i skolan, asså omg.. Vilka idioter det finns där ute egentligen.. Tycker synd om alla som blir utsatta för allt sånt. Dom som går i min skola fattar vad jag menar. Men jag tänkte faktiskt börja sova nu. Är inte så trött eftersom jag sov lite tidigare idag. Hoppas jag inte börjar bli sjuk så trött och ont i huvudet som jag hade, puss på er och GODNATT!

och jag är medveten om att min blogg börjar suga som faaan, men det är en sån period nu, hoppas ni klarar av att inte läsa bloggen era typ 9 läsare, puss!


hahah, jag och andre vännen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0