cha cha ,

Ingen uppdatering alls har det varit nu de sista dagarna. Har haft sååå fullt upp med skolan har inte pallat bara. Men nu är jag tillbaka till helgen igen! Ska bli bättre jag lovar! Men jag kom nyss hem från en "myspys" kväll med marcus. hah. men jag har även shoppat lite idag ett par till leggins mitt sjätte par (a) en tight tröja (brun) sen så en vanlig slapp t-shirt.
Men jag ska nu ikväll hänga med patricia får se vad som händer. Måste sluta äta god saker och börja träna asså seriöst. jag får typ panik. nu börjar allt sätta sig på kroppen. Inte bra inte bra.. men ja ni får ha en super bra och en ursäkt för min dåliga uppdatering.

kiss kiss.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0