bella åker till enköping!

HELLO BITCHES!

Sitter nu inne i huset dårå, jag och pappa har precis beställt resan upp till hanna i enköping!! Så jävla glad över att få träffa henne! och allt roligt vi kommer hitta på i enköping. Jag längtar sååå enormt så jag tror jag svimmar. Jag åker på fredag efter skolan sen så får jag ha mobilen laddad för jag kommer ha biljett på mobilen. Typiskt om allt skulle fucka sig.. men jag hoppas det går toppen. Jag är såå himla taggad asså. Hanna nu i helgen och sen vecka 6 fyller sofia darling år!! och sen så vecka 8 åker jag och åker skidor! kan året börja bättre ? nej tror inte det.

Så jag är på ett extra bra humör idag, men jag ska snart ta och plugga lite blir väll så att jag hoppar in i duschen först sen sätter mig kollar på ett paradise hotell avsnitt på repris och sen så kolla igenom svenskan lite eftersom jag har prov på onsdag men jag funderar på att skriva lite på tidingen har ju likxom allt, lite fakta behöver jag kanske sen tidnings papper.
Det är ju lite kul att klippa och klistra!
Jaaa, det gör jag nog!

Puss på er!


brunett bella i liften! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0