bad boys

heej sötnosar har kommit hem från patricia satte på mig en slapp tröja och sen leggins och ska bara ta det lugnt, vi gick ju upp rätt så tidigt, käkade flinor och drack chailatte , så himla gott.
Har bara druckigt det typ 3 gånger och jag är typ käär, kärlek vid första ögonkastet värkar stämma endå, haha.
asså snart får jag panik måste lära mig hur man laddar ner låtar råkade ta bort alla på ipoden, om jag inte åker till syrran hon har säkert massa låtar på datan. Får se hur jag gör får väll ringa. Mamma svarar inte så jag får väll testa ringa patricia. ska till haninge på tisdag och fixa låtarna då, får hitta min ipod nu, hihi.. Men vi hörs senare puss!


Coca cola tröja från mammas jobb sen har jag armband från morbror sen lycko armbandet som jag alltid har på mig :)


super bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0