AIK - VÄSTERÅS!

Tjaaaaa, nu har jag inte skrivigt på hela dagen har haft fullt upp (kortfattning om dagen)! Vaknade runt typ 13.00 av att jag fick sms gick direkt upp och åt frukost sen satt jag och kollade på tv, typ på den där filmen "gustaf" den var fan bra länge sen man såg den ju. sen runt 14.30 började jag göra mig iordning tog typ hundra år mitt hår var lockigt jag såg hemsk ut funderade på att bara ha håret uppsatt, Men nej jag plattade det och det blev AS bra! Hahha, as mycket volym och skit snyggt hela dagen. Sen kom pappa in på rummet känns som jag fixat mig i typ 20 minuter men nix hade fixat mig i en halv timme. Hade dock inte kollat på klockan. Men jag satt på mig ett till par strumpor och gick till bilen fyfaan vad kallt det var ute, Och i bilen :(
Men aa sen va vi framme vid hovet. Käkade en hamburgare och sen gick vi in kollade på aik-västerås hockey match. Det var fan bra efter 1.10 gjorde dom mål sen efter en minut till gjorde dom ett till mål! alltså aik dårå. Alla skrek och vråla jävlar vad rädd jag blev varje gång hängde verkligen inte med vad som hände. Men iallafall matchen slutade med 4-0 + att det blev typ bråk i matchen och allt blev kaos på spelplanen med det löste sig. Men iallafall nu på kvällen var jag med anton en liten stund innan jag begav mig hemmåt. Nu är jag hemma och ska inte göra nått..


ps. anton vill att jag ska skriva detta.
anton säger:
skriv gärna att anton höll på att stygga sig mot marcus, men bella kom i sista ögonblicket o räddade förhållandet


Tråkigt långt inlägg! hahaha det får ni stå ut med. Tänk på att det där var kortfattat!


30.12.2009,
ska det ju egentligen stå. fan när det är såhär kallt och snöar förjävligt "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0