13.58

Heeej!
Nu är jag tillbaka i bloggen 2010 härligt! Har alla haft ett bra nyår? det hade iallafall jag hängde med sötungen cecilia hade roligt hela kvällen! Vi somnade runt kl.05.00 eller nått sånt. Vaknade av att tindra kommer in och väcker mig och är helt på toppen humör tillslut fick hon upp mig jag kollar på klockan då var kl 13.00 och jag hade sagt till mig själv inte vakna sent nu inte vakna sent max 12. sen aa det gick ju inte så bra.
Igår så åkte jag hem från cecilia runt 12 tiden. Sen var jag emd sofia och vi mötte sen upp marcus och fluff kollade på "THE GRUDGE" det var jäävligt kul iallafall försofia typ "skrek" hela tiden asså då menar jag SKREK! asså skit jag garvade så jävla mycke asså seriöst sen till slut skulle jag gå in i huset sofia skriker då skriker jag såklart också! DAIM vad rädd jag blev. Men sen efter filmen satt vi och snackade om allt möjligt och hade de myys. Sen följde vi dom till bussen och vi gick tillbaka till sofia och vi va där hela kvällen snackade lite skiit sådär och hade det trevligt. Vi somnade runt 04.00 och vaknade sen kl 11.40 tror jaa.. vi gick upp aa tog det lught sofia städade untan maten från igår som HOOOON lagat heeelt själv! okej jag hackade grönsaker (a) fast det gick ju sååå lyckat. Men idag ska jag nog på bio med marcus och fluff, ska typ se avatar eller hur det var nu. Alla säger den är sååå jävla bra får väll se fall den är så bra som alla säger (?) Men nu ska ni få liiite bilder.

Puss

JUSTE jag är sååååå jiddrans klantig så jag hade inte ställt om året på min kamera så det står 2008 - 2009 när det ska vara 2009-2010!

Cecilia och tindra!

Min nyårs outfit!

I bilen påväg till sollentuna!

Oseriösa bilder togs under bil resan!

DROOOOGAD !

SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT OG MY GOOOOD SÖÖÖT!

naaauu..


och såhär sociala är alla på kort-.-

kolla lixm..

japp själv var man iallafall taggad på 00.00!


2010!!!!!

I <3 VINTER!


Där hade jag ändrat kamera datumet! kl 04.07 var jag fortfarande aaaas GLAD!


När jag var med sofia igår!
Så där var en del av alla bilder !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0