sofia GRATTIS!

Tjaaa!

Idag den 11/2 fyller ju SOFIA år, så jävla najs! vi grattade henne i skolan sen börja hon lista ut vad jag och emma skulle köpa till henne eller hade köpt, så börja jag säga att vi skulle ägga henne! Vad gör hon jo säger det till hela skolan jag ba OOOH NOO! -.- så sen så sa jag att vi hoppade över de får se vad vi ska göra bla bla bla, ja jag och emma köpte ju en liten speciell födelsedags pressent till söta 15åringen! Byxmyndig nu aahfan :)
Men jaa vi överraska henne, FUCK vad hon blev chockad och glad! så jävla härligt att se henne sådär.
Men ska se fall carro lägger ner bilderna så får ni dem imorgon eller ja se dem på fb. Lånade rominas röda läppstift, CHOCK C-C-C-CHOOCK! aja, ska väll snart lägga mig i sängen börjar kl 8 imorgon ..
Tråkigt sådär, hoppas morgon dagen går lika bra och planerat som idag, mohaha, i love it anyway ! :)
Men godnatt och puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0