sksk

Tjena mors kalla sverige.

nu sitter jag med en filt och en värmedyna och FRYSER ska snart hoppa in i duschen, sen ska jag lägga mig i sängen och läsa lite. Har en sån jävla huvudvärk så jag måste ta en ipren och chilla lite.

Har tyvärr inget roligt att komma med idag förutom att söta frida kommer ju hit på onsdag! hon kommer dock bli försenad efter all snö som kommit. Ska bli sååå jävla kul i skidbacken asså jag längtar sönder. Sen ska jag ta piercing imorgon också! Kanske, men förmodligen så :)

puss och kram på er !


det är dock en bild på min brorsa dårå, men kommer jag sluta såhär i luften i slutet av veckan. Lär jag nog inte överleva!


har kul med sten sax påse nu på msn! :D 
 
Jag leder!!

Puss puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0