outfit ,vintervandring & hål i naveln (för alexandras del)

Godmorgon! nu är alla typ nästan alla i hela högstadiet påväg och ska åka skidor jag och massa andra sofia och romina vad jag vet än så länge massa fler men har inte pallat kolla upp vem som ska göra vad exakt men vi ska vandra iallafall ska till kanan badet och tillbaka ! Jag gick upp typ kl 06.30 känner mig lite duktig så nu har jag hunnit duscha torka håret, sminkat mig!  bestämma i vad jag ska ha på mig och fixat varm choklad i termus och sen.. jag har tagit bilder! haha, sofia blev min insparation, alltså att hon tar kort hela tiden kanske också ska börja med det ! Juste idag så ska jag åka till alexandra för hon ville att jag skulle följa med henne och ta hål i lilla naveln jag måååste tjata på pappa SKA ha det till sommaren annars blir de en deppig sommar .. xD
Men jag ska väll ta nått att äta sen så ska jag åka till skolan och vandra lite! har köpt nya vantar igår två par faktisk, riktigt sköna tum vantar blev det! Puss på er :)


Vem älskar inte varm choklad med aik termus?

Har ett par tights och sen adidas byxorna över sen en vanlig tröja och tjocktröja :)
Outfit för idag :)

Kommentarer
Postat av: sandra

hej jag gillar adidas byxorna mycket, jätte snygga! :)

jag skulle vilja veta var du köpt dem? om du kan skriva det i min blogg? skulle vara jätte snällt!

2011-04-27 @ 16:57:07
URL: http://sandrarube.blogg.se/
Postat av: Clara

Hej! Hittade din blogg när jag sökte efter adidas byxor på Google. Förmodligen kommer du inte se detta eftersom du inte använder denna bloggen längre men jag provar ändå. Jag har velat ha adidas byxor i denna modellen riktig länge men dom går inte att hitta någonstans längre. Undrar därför om du har kvar dina och kan tänka dig att sälja dom till mig? Hoppas du ser detta och maila isåfall mig: [email protected] :)

2014-11-17 @ 17:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0