MORSNING KORSNING!

Godmorgon!
Sitter här nu ska snart dra till skolan jag har ingen aning när jag börjar men det är väll runt 08.10-08-25 haha, så vi får väll se, kommer i tid idag hoppas jag iallafall eftersom jag gick upp i tid idag! WOHOOO första gången på typ två år jag går upp i tid på en måndag! Känns skönt iallafall. Men idag har vi matte diagnos jag kan iallafall det man ska kunna förutom lite dårå, senaste diagnosen fick jag ju ALLA rätt känns bra faktiskt. Men hoppas det går lika bra idag,Sen imorgon har jag omprov i svenskan! Får nog plugga lite och försöka fatta..
Aja puss på er



Kommer du ihåg?? jag glömmer det aldrig..

 
släpper man mig lös så händer det grejjer ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0