lista

Höger- eller vänsterhänt? höger
Humör just nu? Glad och typ inte glad
Kläder just nu? T-shirt från grekland och leggins
Musik just nu? Do you remeber - jay sean
Sommarplaner? Turkiet och vännerna
Hur många kuddar sover du med? två
Spelar du nåt instrument? nej
Morgon- eller nattmänniska? natt helt klart!
Vem är viktigast för dig? syrran
Bio eller promenad? Bio
Är du kittlig? nej nej (a)...
Snarkar du? Hoppas inte de!
Stjärntecken? Jungfru.
Äckligaste insekten/djuret? Getingar
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Typ stanna,spola tillbaka tiden eller spola fram 
Vad vill du jobba som? vet inte
Stökigt eller välstädat? Välstädat men endå inte för välstädat. 
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? haha, om någon knuffar mig
Gillar du att sjunga? haha, japp!
Anser du att du är stark? aa fan! 3 armhävningar ett åh två åh tre! :D
Vad gör du om du får hicka? Ber nån skrämma mig!
Vad längtar du mest efter just nu? älsklingen, hanna, frida o gamla vänner!


dagens outfit! tagen imorse ser verkligen i mina ögon hur trött jag var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0