lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Mina vänner :)
Vad gjorde du kl 08 imorse: sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: tog en huvudvärks tablett och drack vatten
Det sista du sa högt: ingen aning
Det senaste någon sa till dig: "det är bara äta när ni vill" , (tror jag att de va)
Vad har du druckit idag:
vatten, inte drukigt på hela dagen annars förän nyss
Vad var det senaste du åt: kiwi
Vad var det senaste du köpte:
Sofias pressent
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit
Vad är det för väder hos dig nu:
mörkt och snö
Godaste glassmaken: isglass
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
aa kanske
Sover du tungt:
jaa
Drömmer du mardrömmar:
ibland
Trivs du med ditt jobb: har inget :)
Favoritklädsel: leggins och tröja
Favoritlåt just nu: vet inte
Vad ser du om du tittar till höger:
väggen
Vad gör dig glad just nu: ingenting, är rätt så trött.
Vad gör dig mindre glad just nu: Allt
Vad ska du göra härnäst: Fortsätta gräva min grav
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trött, och inte på humör
Favoritgodis: chocklad
Kläder just nu: mjukis byxer och t-shirt
Sommarplaner: Turkiet och sen vännerna
Hur många kuddar sover du med: tre
Spelar du något instrument: Neeej
Morgon eller nattmänniska: natt
Är du kittlig: just nu nej, när jag är på humör ja !
Snarkar du: tror inte det, eller hoppas inte de
Äckligaste insekten: getingar eller spindlar
Längtar du mest efter just nu: marcus
Vad är viktigast för dig: vännerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0