JÄVLA GEOGRAFI (FÖREDETTA)-LÄRARE!

Heeej! Nu har jag pluggat, gjort tea, duschat, tagit bort sminket och chillat! Allt på hela kvällen. Känns skönt. Nu ska jag lägga mig i sängen och dricka upp mitt tea och sen ska jag väll sova. Har ju ingen sovmorgon imorgon eftersom jag ska göra om geografi provet. Vet nu exakt vilka eu länder det är men jag måste göra om HELA provet även fast jag klarade den första sidan bra kunde allt utom vart prag låg! Asså så himla seg snacka om att jag ville strypa den där läreren när han sa att jag skulle göra om hela även fast jag klarade första bladet bra! Jag får inte lika bra resultat nu som innan då. Asså vilken SKIT lärare! Tur att jag inte har honom längre då.

men det var allt för mig idag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0