haha, saltgurka!! :D:D

heej, har haft otroligt mysig och skrattfull kväll asså sebbe och jocke är verkligen så jävla snälla och sociala, Men vi badade bubbelpool här hemmas mig hade det trevligt dom bland annat hoppade från poolen gjorde kullebytta och MAGPLASK i snön!(även jag)! as¨så seriöst som de vore vatten. Men imorrn blir det inte öppethus för det första kommer aldrig palla sen ska jag och pappa typ möta upp cecilia och hennes pappa någonstans i stan föreslog pappa tror ja..? aa men jag ska väll typ kolla lite på fb och lite saker sen ska jag väll sova eller nått, får se fall jag dyker upp med ett inlägg innan allt imorgon. Juste idag så var jag i skolan som vanligt, lite naajs dag egentligen vi åkte senare kl typ 17 upp till vällingby jag och patricia vi träffade marcus och nåra andra snacka lite med dom ett tag. Sen köpte patricia tuggummi sen missade vi bussjäveln som åkte precis när vi kom fram! så jävla ååh irreterande -.- aja men ha en bra dag imorgon! puss



Godnatt sen ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0