godnatt

Nu blir de ett godnatt inlägg ska väll typ sova så tidigt som möjligt idag, otroligt trött. varit hela dagen tyvärr, sjukt jobbigt! men ikväll åkte jag till patricias träning och typ satt där och deeegade sönder så himla trött och typ jag vet inte typ pigg men pallade inte göra nått, marcus va där och snacka med han i typ nåra minuter.  Men sen gick patricia och duscha fixa sig och så och sebbe och jocke kom jag mötte dom sen så åkte vi hem till patricia, sen aa hände nått pinsamt som förmodligen dom aldrig kommer släppa! Men iallafall vi hoppar av bussen jag hoppar upp på jockes rygg vad händer jo mina byxer typ lät SSSSSKKKKKRRRREEEEXXXXX... jag ba ääärshh strunt samma. Sen är de fetaste hålet jag höll på att dö. Men aa sen kollade vi på film och chillade :)
Det var min kväll ! :)


puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0