Godnatt

Snart ska jag sova!

Men ni ska få veta vad jag har gjort idag, Har ju slappat största delen av dagen faktiskt. Lite chill sådär, sen kom patricia hit och vi va hemma typ 5 minuter sen mötte vi marcus,fluff och victor. Jag och marcus försökte väll välja en film i typ en halvtimme minst, Hittade ju fan ingen. Slutade med att vi bara tog någon. Patricia kommenterade stora delen av filmen vi kolla på, Det va nån jätte konstig så vi bytte efter jaa 20 minuter. Så valde marcus och fluff nån film kommer inte ihåg namnet på den, men det va en mysig kväll patricia typ halv sov och allt va lugnt. Sen åkte jag med pappa catti och jeppe och käkade på gula krogen. Jag åt plankstek pallade äta upp typ halva. Sen har jag varit med patricia ikväll ute med nåra.

Puss på alla, ska faktiskt ta bort sminket och sova lite i think. Ska upp tidigt imorgon.


BILD BORTTAGEN!

Gues who and who ? :D nu kommer ******** döda mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0