daaagen

tjaaa! idag gick jag sofia och romina och alla andra till kanan badet grilla korv lyssna på musik hade det mysigt ända tills smärtan kom, benen kroppen fan vad ont jag hade asså helt sjukt pallade verkligen inte, tillslut kom vi till råksta tunnelbanne station! äntligen sen åkte jag sofia romina till stan fixade prao till Romina, sen hittade hon efter typ 100 butiker och café. Sen gick jag till pendeltåget och dom till tunnelbanan, jag åkte till alexandra va väll där runt halv 3 kanske. Var fett trött, snaaark ska sova typ nu asså! men iallafall vi gick till hennes pappa sen så runt kl 5 så åkte vi in till stan hon tog hål i sin navel hon var fett nervös asså OH-MY-GOD. helt sjukt, sen sa hon att det bara stack till lite! HAHA, vi åkte hem till henne igen var väll där runt 19.30. Vi åt och sådära, sen åkte jag hem var helt död på tåget och nu är jag hemma!! Varit det kanske en halv timme snacka lite med pappa about a secrett! :)






Fick inte lägga upp bilderna på alexandra när hon tog piercingen så ni får den där när hon står och typ diskuterar, hahaha ! :D

På bilderna ser ni först romina åka snowracer, sen utsikt från vandringen, sen grillningen sen romina efter hon fixat prao! och tillslut alexandras lilla piercing stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0