asså jag är äcklad..


Hur kunde den snyggen bli sådär ewwuu.. Han måste ha rakat sig asså ärligt ?
Jag blir typ äcklad.

Så alla ni som ÄLSKAR Chad Michael Murray eller mer känd som Lucas Scotts i serien som jag älskar "one tree hill" Jag hoppas ni gör som jag ändrar uppfattning om honom när han har .. SKÄGG!



AJA, slut pratat om äcklet. Jag har pluggat HELA dagen idag okej jag har kollat lite på tv imellan åt men den känns endå som jag KNAPPT kan allt har pluggat sammanlagt kanske 3-5 timmar! Asså helt seriöst. Det är fan sjukt. Sen ska jag plugga som FAN imorgon också för då ska jag plugga till hemkunskapsprovet som jag inte klarade förra terminen vilket innebär att jag måste klara det den här terminen. Får hoppas att jag klarar det. Men allt jag har på huvudet nu är NO!

Måste sova nu. ska inte försova mig imorgon också.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0