ett gammalt svar, ett nytt

FÖR UNGEFÄR ETT ÅRSEN SVARADE JA SÅHÄR!


Hur gammal är du?
14
Vilken klass går du i? 8F
Vad har du för hårfärg? blont
Hur lång är du? 1.66 tror ja
Har du någon pojk/flickvän? ja
Vad brukar du göra på fritiden? Plugg och vänner
Vilka umgås du med? Mina vänner
Hur ser du ut? Haha ja, typ lång, blont hår aa sen vet jag inte

Har du..

Kysst någon? jaa
Sovit brevid någon av samma kön? ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? ja
Slagit ner någon? nej
Ljugit för en bra vän? Inga stoora lögner men små saker..
Svikit någon? jaa..
Fuskat på prov/läxförhör? haha OM jag har?
Blivit kallad Bögjävel? Inte vad jag vet
Kallat någon Bögjävel? haha ja!


Vem:

Skrev du senast till på msn?
Filip!
Kramade du senast?  Sofia
Sov du hos senast? Sophie, haha :)
Kan du lita på till 100%? Cecilia och Alexandra, dom jag känt längst.
Är den finaste personen som finns? Finns väldigt många
Vill du vara med just nu? Marcus
Ringde du senast? Pappa
skicka ett sms till dig senast? Patricia
Skickade du ett sms till senast? Marcus

Vad:
Drack du senast?
C-vitamin (a)
Köpte du senast? En varm chocklad i skolan. My love.
Gjorde du igår? Var i skolan sen kände mig sjuk hemma.
Ska du göra imorgon? Skola,plugga, sen får jag väll se.
Vill du göra just nu? Sova, haha är så sjukt trött
Åt du senast? En macka
Är närmast dig som är rosa? Min parfym (?)



KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu? Jaa.
Du har sårat nån så de börjat gråta - Ja..
Nån har sårat dig så du börjat gråta – fleeeera gånger 
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - haha, ja men icke seriöst
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - ja.
Du har haft ett förhållande som varade över två år - haha, beror på om det gills, haha vi gjorde alrig slut haha!


ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra
– ja.
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra – haha, ooh ja
Jag har smygit ut utan lov - njaae.
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar – Faktiskt inte, vad jag minns iallafall.
Jag har en hemlighet som ingen vet – Dom allra flesta vet ej.. kanske 95% vet
Jag har fuskat i ett spel – haha aa vem har inte gjort det när man var liten (a)
Jag har struntat i ett prov – nej :)



DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol -
ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden – neej
Jag kan inte svälja piller - jora, så klart!
Jag har tagit mediciner mot depression - haha nej
Jag har anorexi och/eller bulimi - nepp
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - nja, mer än halva ivf
Jag har vaknat gråtande - nej, inte vad jag kan komma på just nu :O
jag har somnat gråtande – ja..


DÖDEN

Jag hatar begravningar -
aaa, vem gör inte ?
Jag har sett någon dö – varit nära på.
Någon nära till mig har försökt begå självmord – Ja.
Någon nära till mig har begått självmord - nej






NU SVARAR JAG;

Hur gammal är du? 15 år
Vilken klass går du i? 9F
Vad har du för hårfärg? brunt
Hur lång är du? 1.66 fortfarane
Har du någon pojk/flickvän? nej
Vad brukar du göra på fritiden? vänner och plugg
Vilka umgås du med? Ida mest och andra såklart
Hur ser du ut? En riktig heting iallafall ;)

Har du..

Kysst någon? jaa
Sovit brevid någon av samma kön? ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? ja
Slagit ner någon? nej
Ljugit för en bra vän? Inte vad jag kommer på.
Svikit någon? mm faktiskt
Fuskat på prov/läxförhör? haha, nerååååå.......
Blivit kallad Bögjävel? hahah, nej!
Kallat någon Bögjävel? jaa.


Vem:

Skrev du senast till på msn?
Ida
Kramade du senast?  Vet inte
Sov du hos senast? alldeles för länge sen..
Kan du lita på till 100%? Ida, sofia
Är den finaste personen som finns? Många
Vill du vara med just nu? en speciell person
Ringde du senast? m
skicka ett sms till dig senast? Ida
Skickade du ett sms till senast? Ida

Vad:
Drack du senast?
VItamin well
Köpte du senast? toast
Gjorde du igår? hade en dålig dag
Ska du göra imorgon? Skola,
Vill du göra just nu? softa
Åt du senast? middag
Är närmast dig som är rosa? sminkväskan
KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu? jag vet inte
Du har sårat nån så de börjat gråta - Ja..
Nån har sårat dig så du börjat gråta – fleeeera gånger 
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - inget seriöst
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - inget seriöst
Du har haft ett förhållande som varade över två år - inget seriös
ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra – ja.
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra – haha, ooh ja
Jag har smygit ut utan lov - nekka
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar – Nej berättar alltid
Jag har en hemlighet som ingen vet – säkert
Jag har fuskat i ett spel – haha aa i norrland !
Jag har struntat i ett prov – nej :)



DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol -
ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden – inte överdriver
Jag kan inte svälja piller - jo de kan jag
Jag har tagit mediciner mot depression - haha nej
Jag har anorexi och/eller bulimi - nepp
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - aaa då..
Jag har vaknat gråtande - aaa
jag har somnat gråtande – ja..


DÖDEN

Jag hatar begravningar -
ja
Jag har sett någon dö – nej
Någon nära till mig har försökt begå självmord – han va nära
Någon nära till mig har begått självmord - ne



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0