wish

Ska dra till hässelby om cirka en halvtimme, mamma skjussar mig till tåget sen hämtar pappa mig i barkaby sen ska jag prata med han om norrlands resan. För jag hittade en as bra resa. Åker på höstlovet tar ledigt på fredagen åker då kl 10.30 e framme hos viktor kl 20.25! lång resa men det skulle vara sååååå värt det !
men iaf, måååste övertala honom. och ni som vet att jag inte är en sparare.. från och med nu och 12 veckor framåt ska jag spara + pengarna från min födelsedag som jag kommer att få. Då kommer jag få ihop lite cash! Ni som vet hur jag e me pengar. säg inte ba HA lycka till. Jag vill verkligen åka upp dit. mer än nååågot annat! Och om jag åker. asså omg, min lycka kommer vara DÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR uppe! vet inte hur högt upp. men HÖÖÖGT. aja nu ska jag dra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0