tråkigt

kära dagbok. jag är kåt i Aura hur ska ja göra? jag är ihop med Fabian holm , fast jag tänder på hanna lindell, sötaste paret är Klaralee keilor och robin girgin , men nu ska jag gå och hångla med Viktor holmqvist , hejdå! fuska inte , ta fram din mobil och tryck neråt och släpp , räkna till tio sakta! IDIOT!!!


hahahahahahah OMG . lite rolig blev den endå.. :)
men iallafall jag sitter hemmas farmor nu i haninge, väntar på att dom kommer hem. -.- alltså pappa o farmor dom e på sopptippen och slänger farmors gamla säng.

så jag sitter här och har lite små tråkigt. skoldagen gick rätt så bra idag. ser inte fram emot mer skola .. :(

RIP till mig själv.

puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0