that suck

Tjaaa !!

Var i stan idag, lite halvt kul sådär, men först va vi inne på kungsträdgården på 08 sjukt segt, så vi drog. jag köpte en macka o en cola till lunch. Sen så gick vi runt lite, men när vi ska mot tunnelbanan så mitt i vägen ställer det sig en jävla tant typ en halv meter från oss och bara skriker! asså jag fick typ panik. alla folk bara kollade sofia sprang iväg. vad fan skulle jag göra ?? gick lite fortare, men sofia ba bella spring , hon går tydligen efter mig jag hör att hon fortfarande skriker !! Om vad vetjafan, men sen så står hon vid mitt öra och typ skriker, asså jag fick typ panik börja nästan gråta sen då sprang jag! Sen på tunnelbane stationen skulle jag köpa en dricka men nej då går det inte ! sen hoppa vi på tunnelbanan. Sen efter typ en station sätter vi oss, eftersom det va fullt och SKIT varmt. Men då sitter en kille framför mig asså det såg ut som han typ sätt gud elelr nått hahah !
Men sen så garva vi som fan ! för han satt typ och pressade in sig i stolen och typ satt och va rädd typ, som att jag va farlig typ xD hahah. sen så senare så börja vi snacka med en kille på tunnelbanan, nej då diskuterade vi min ålder självklart blev jag kallad för liten :( hahah typiskt.

Men nu ska jag in och laga mat. Otur idag, yes ...


Grrr, kisse miss

Kommentarer
Postat av: norrlands keffaste...

och du påpeka att ja hamna i konstiga situationer :O tycker du lyckas minst lika bra med de som jag gör! ;)

2010-08-13 @ 09:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0