NRJ

Tjaaa, har precis kommit hem från grönan , var på nrj in the park. det var skit kul !
Men har EN sak att berätta asså vi dog närstan av skratt. men iallafall, vi satt på perongen sen ropar några killar ba ; hoppas tåget kommer och kör över er vi kommer inte bli ledsna ! haha sen vi ba okej frågade vi eller?? Sen kom julle , då chilla vi med han tills tåget kom så berätta vi det för honom, han gick fram till killarna som va kanske 5 personer, han sa ba vad fan sa ni till tjejerna?? sen alla typ kollade vad fan som hände, sen erkände ena killen ba aa men det va jag som sa det, julle la ner sin mat på marken går fram och tänkte slå till han men killen blev skit rädd sprang några meter där ifrån hans kompisar ställde sig upp mot julle , han ba ni kan också dra !! dem typ halvt sprang där ifrån, efter det va nog julle lika glad som en 5 åring ! asså fyfan vad kul det ba. tänk er typ 5 mot en, och dom andra blev skit rädda. nej de va iallafall kul. men nu ska jag gå och lägga mig för jag har skola imorgon :( Men ha en bra dag för det har iallafall jag haft ! :D


sist när vi var på en såndär jävla festival ! jag älskar dig !

Kommentarer
Postat av: ida borelius

nawie, vad söt du är gumman! jag älskar dig med! <3

2010-08-26 @ 23:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0