Låt hela världen se ditt vackra leende

Tjeeenare!

Imorgon börjar schemat.. kommer typ att nästan dö. men jag överlever väll, asså jag e så himla skoltrött. så nu ska jag gå upp kolla på TV och sörja lite .. sen sörja lite till :) sen blir det väll kväll. och jag måste be pappa fixa resan upp till norrland!! Måste ju fan de. Får skriva upp detpå mobilen!! Glömde paraplyt igår även fast jag skrev upp det .. Fan, så jävla segt. men nu blir det TV som gäller.

puss och kraaaaaaaam ! :)


Saknar er två föööör mycket. Guldvärda är vad ni är + mycket mer.


"Nu e vi långt isär TRE olika städer i vårt land"

Kommentarer
Postat av: eskimån

de är bara att tjata på honom tills han gör de! du ha inget val! ;)

2010-08-26 @ 21:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0